Tuesday, 25 September 2012

u r my sweetheart





hehe Kali ni farah nak citer sikit pasal kapel yang cute ni.. farah rasa maybe ramai yang penah tengok citer ni, kisah kapel yang sangat pelik dan kontra.. GF nye cun BF nye macam cendawan hehe.. tapi pe yang farah suka tentang citer ni ialah.. GF nye suka pada cendawan ni sebab:

1- Cendawan jujur sangat orangnye
2- Biarlah orang hentam dia atau buli dia tapi cendawan ni tak pernah dendam
3- Tak kira lah orang benci kat dia tapi cendawan ni tetap akan layan orang dengan baik

hurm rasa nye kalau kat dunia nyata ni macam mustahil je ada orang yang sebaik ni kan?.. tapi apa yang farah nak kongsi pasal citer ni sebenarnye ialah.. janganlah kita menyukai seseorang kerana paras rupa sebab paras rupa bukan nye kekal bile dah tua semuanye dah tak ada tinggal kedut je, sepatutnya kita menyukai seseorang kerana kebaikkan hatinya, keikhlasan dirinya, sebab semua ni akan kekal hingga akhir nyawa insyaallah... Janganla kita terus tolak dan benci seseorang sebab dia tak hensem atau tak cantik sebab semua ni boleh diubah, kalau kita makeover sikit kawan kita mesti dia jadi hensem atau pun cantik hehe klau pokok kita sapu mekap pun boleh jadi cantik.. tapi kalau kecantikkan hati itu anugerah takder mekap yang boleh ubah.. tak percaya? cuba tengok cendawan ni kalau di makeover pun boleh jadi hensem.. 

ha ni la cendawan tadi selepas di makeover... ingat  kita kene menyukai seseorang itu kerana kebaikkan hatinya bukan paras rupanya... hanya kecantikan hati yang akan kekal sampai bila-bila

Post a Comment